Wij zijn jouw rubber duck

Solliciteer nu

Wij zijn jouw 'rubberen eendje'

Samen zoeken we de grenzen op van wat er technisch kan. We sparren veel om een ontwerpoplossing naar het volgende niveau te brengen. Die rubber duck heb je dus niet meer nodig als je hier komt werken.  

Dit is waarom onze developers graag bij Fabrique werken 


Je werkt met 'the best in industry'

"Bij ons is iedereen specialist in zijn eigen vakgebied. De discussies zijn daarom altijd op hoog niveau. Iedereen gaat voor het maximale resultaat. Stijgt de code boven je hoofd? Geen zorgen! We sparren als collega’s veel met elkaar, dus je staat er nooit alleen voor."

Award winning is meer regel dan uitzondering

"Samen maken we dingen waarin techniek onzichtbaar lijkt, maar zeker het verschil maakt. Daar gaat ons hart sneller van kloppen. En het is een formule waarmee we veel awards winnen!" 

You're never too cool for school

"Je blijft je bij ons ontwikkelen. Door die ontwerpoplossing elke keer weer naar een next level brengen. Met de juiste technische kennis en oplossingsgerichtheid. Maar ook door het bezoeken van conferenties, het houden van hackathons, twee weken researchtijd per jaar en met de FabriqueUniversity courses."

VC is geen eigenaar van Fabrique of onze richting

"Sinds 1992 is Fabrique niet te vangen in een vakje. We zijn één van de grootste onafhankelijke digital agency's van Nederland. Fabrique is het digital design agency dat durft te kiezen. En wij kiezen voor de verandering die het leven van mensen beter maakt."

Werk waar we trots op zijn

We maken veel verschillende digitale producten voor nationale en internationale A-merken uit verschillende branches. 

Lowlands
Lowlands en Fabrique zijn al meer dan 20 jaar vrienden. Sinds de allereerste Lowlands-site in 1998 werken we voor het festival. De samenwerking bestaat uit een bont gezelschap van creatieven. Van hoofdontwerper tot animatoren, van software programmeurs tot interactie ontwerpers. Lowlands geeft alle partners veel vrijheid waardoor er onverwachte invalshoeken ontstaan. Zo vertaalden we het ritmische en hypnotiserende lijnenspel naar online en maakten we tegelijkertijd nieuwe stappen in interactie en techniek. 


    Museum De Lakenhal

    Museum De Lakenhal had de wens om meer diepgang te brengen in de collectie met behulp van wayfinding. Bijvoorbeeld een app met QR-codes of beacons. Wij dachten: waarom niet iets met beeldherkenning? Er volgde een onderzoek waarin we de afwegingen hebben gemaakt tussen zelf bouwen, Google gebruiken of een bestaande oplossing inkopen. We kozen voor een SAAS-oplossing. En vanaf de eerste test op locatie werden we verrast door het resultaat. Het mooiste aan het project? Dat we met het hele team, inclusief de mensen van Museum De Lakenhal keihard hebben gewerkt aan het resultaat. Als je dan de bezoekers ziet genieten van de app, is dat natuurlijk de kroon op ons werk.

    "Goede techniek is onzichtbaar."

    Lees het interview met Marko Kruijer, tech lead Amsterdam

    Nieuwsgierig?

    Bekijk welke vacatures we hebben. Liever sfeer proeven in een van onze studio's? Dat kan natuurlijk ook! Neem contact op met onze tech leads Marko Kruijer (Amsterdam) of Mark Dibbets (Rotterdam).